• Майстерність батьків саме у тому й полягає, щоб побачити
настрій, бажання, стан дитини.
• За неуспішної чи недостатньо успішної діяльності показати
малюкові, в чому полягає проблема, як можна подолати труднощі.
• Елементи новизни варто поєднати з набутим досвідом,
знайомою інформацією. • Важливим є етап дитячих самостійних чи спільних з
дорослим пошуків та знахідок.
• Не варто активно закликати дітей до спільної роботи, гри,
а тим паче відвертати їхню увагу від вільної, самостійно обраної діяльності,
краще - зацікавити їх.
• Батьки мають задовольнити бажання дитини взяти участь у
спільній діяльності, паралельно реалізуючи мовленнєві, пізнавальні, розвивальні
педагогічні завдання.
• Цікавим та корисним для дошкільнят є уособлення слова,
поняття у руховому, слуховому, художньому, музичному образах.
• Діти не тільки дослухаються до вихователів, а й до
батьків, вони висловлюють свою думку, прагнуть довести, переконливо
аргументувати, не боячись ані власної помилки, ані критики дорослого.
• Майстерність дорослого у тому й полягає, щоб, спираючись
на знання індивідуального розвитку дитини, окремими кроками, репліками
наближати її до успішного результату.
• Остерігайтеся акцентувати увагу на недоліках мовлення
дитини, щоб це не стало приводом для критики, глузування з боку інших дітей.
• Важливо, щоб батьки брали на себе роль не контролера, а
носія інформації.
• Дітям імпонує позиція дослідників, відкривачів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий